Friday, March 25, 2011

Yoroshiku!..Yotsubato!

Pernah baca komik nih?...(krik..krik..)

Hokey..hokey..aku tau, aku cam perangai budak-budak suke baca komik tapi cakap camne pon aku still suke baca komik..

Dan tak disangka aku terbaca la komik Yotsubato! nih...Best kalau korang nak tau..

Sebab ape?

Manga-ka nih dibuat dengan lawak harian dan bersahaja serta very-very nice dari segi lawak bersih dan tak overly sensored dari seorang dak kecik cam shin-chan..(lawak die lawak dewasa..manga-ka ni lawak clean!)
Cite komik ni berkisar pasal keluarga Yotsuba nih yang diambil oleh Encik Koiwai yang single (lom kawen lagi) dan dijadikan anak angkat..budak tu berumur 4 tahun camtu..
lawak die adalah dari segi rencah kehidupan Yotsuba cam contoh mula-mula kite belajar bawak beskal ditambah dengan kenaifan dan kepelikkan die tersendiri..(bapak die yang pelik pon leh kate die pelik)

Nak tau lebey lanjut leh la baca or beli manga-ka ni kat KLCC or popular tapi popular aku rase takdak..just try la cari okey! takpon baca je dalam mana-mana web comics ..

No comments: