Monday, March 21, 2011

Huish..



Nampaknye dunia dilanda kejutan lagi sekali sebab tsunami dan gempa ( 9.2 skala richter kot!)terkuat kat jepon situ..

Malah member aku yang dok blaja kat jepon pon Alhamdulillah sudah balik ke mari...aku dengar story die seram seyh...kuasa Allah der...Allah nak tunjukkan sesuatu pada manusia agar tak terus leka..(ceyh! cakap cam best tapi kekadang aku pon leka gak T-T ya Allah ampun kan hambamu nih...)

Tapi tu la...semalam mandom je rasa..apa nak buat pon tatau..so aku apa lagi..pagi buta pas mandi dan sarap..bantai tengok spongebob dengan ben 10..status boring punye pasal le...

last-last boring lagik..terus je masuk bilik on tv..dan capai controller kesukaan aku (xbox 360 aku le...)dan main la game cambiasa..

Main punya main tetibe ngantok mula mendatang...akhirnye bantai tertido?! gile..berhantu tol katil bilik aku...letak je pale tido tarus..(ke aku memang camtu?) sib baik member call (tu pon kol 3 baru terjaga) ajak pi main skate, bangun dan mandi cecepat dan dgn gagahnye pi la skate kat putrajaya...

No comments: