Thursday, March 18, 2010

Selamat berbahagia....

Member aku baru je kawen ahad lepas...
Sesungguhnye aku sangat happy untuk die...betul2 tggu lama untuk kawen dgn bini die...10 tahun beb....bercinta sejak skool...tapi yg untungnye bleh je bertahan lama....dan umah pon dok dekat2 je...(laki bini duk satu taman perumahan)

Aku?..

Isnin tu gak aku dah pon dilepaskan dari menjadi buah hati sumbody...baru berapa tahun??x sampai 3 tahun...dan ironinye...aku baru pikir2 nak belikan hadiah untuk sumbody tu...aku sedih beb...tapi biaselah...muka kena kool dan tahan sedeyh ni...klu x x cukup skateboarder la aku...

Tapi x pelah...hidup kena teruskan gak..bak kata abu "hidup memang p%l&t tapi esok maseh ade"

Its ok sumbody...walau camne ko cakap..dan ko kutuk aku ari tu...xpelah...
Moga ko bahagia!!

3 comments:

Sue@Iza said...

wah...1st time aku baca entry beremosi dari kau...

sabo yerk...orang cakap, satu ari nnt adalah jumpe sesape tue...orang cakap yerk...

Choko said...

xdak maknenyer...tapi aku pon kontrol gak jiwa kacau ni....sbb pe kat opis...
keje pon rs cam aram....

Sue@Iza said...

hahahaha...same goes here...mari kiter naik roller coaster pastu jerit kuat2...