Wednesday, March 10, 2010

Sakit.....kaki...

Harini aku malas nak berspeaking....
sbb ape?? sbb ati ni panas kerna seseorang....
Huh! balik pada topik....semalam aku pon skate la petang2 macam biasa...dan x pasal2 ujan lebat...so lepak la jap...lepas puas apply ollie over funbox kat tasek cempaka skatepark dan hujan pon datang membawa kesejukan pada bumi tuhan nieyh...
Dak2 sembang psl nak hidupkan balik komuniti skate bangi...aku cambiasa bagi idea x berape bernas dgn cakap malas ah klu nak gak buat logo baru...hahahahahah! tetibe diaorang leh stuju plak?! hadeyh...so kitaorg sembang2 la dari pasal deck baru sampai ke radio 9 din beramboi...
Time tu ujan pon berenti trus..tapi park dah jadik sunway lagoon...so pejal dgn selamba ajak skate stair.. Aku dah la x pandai nak skate stair tapi si pejal ajak gak....so aku..apek dgn koston pon pi la jugak skate stair 3 kat seblah pkns tuh....3 kali aku ketar lutut beb stair tu...tapi last2 kena push dgn si pejal...aku pon pi bantai ollie gak stair tu...first try mmg kantoi la buang deck....
2nd try ambek ko aku ollie kaw2 punye stair tu...tapi cam biasa land plak kantoi...leh shoot lak deck tu...
3rd try hambek ko....first time rs hang time yg agak lama...WARGHHHH!! dan trus direct pada 2nd stair yg ade kat depan...dak2 da tepok2 dah...aku pon start rasa best...

tapi yg xbestnye pi ofis kaki sakit...hadeyh.....

No comments: