Tuesday, January 4, 2011

Jersi Malaysia..

Sekarang nih mane-mane aku outing mesti dapat tengok orang pakai jersi bola Malaysia..
Malaysia dah dilanda demam menang bola asia sekarang ni lepas menang dengan Indonesia aritu.
Tapi itulah..masa Malaysia main cam aram dulu sape pon tak berape nak tengok bola Malaysia..Lebih kurang aku gak la..tapi aku kalau Perak main mesti la aku sokong best-best punye walau aku kureng sokong bola Malaysia..dah tu aku ni peminat Manchester United le..
Tapi kegetikan aku menyerlah la bile ade member2 pempuan aku yang pon jugak ngaku sokong bola Malaysia nih padahal tengok masa final aritu jerk!..mana taknye..contohnye..' Uish ensemnye keeper Malaysia..minat betol dengan die'..dan 'safee sali tu yang jaringkan gol untuk Malaysia tu kan' dan ' pasni i nak beli jersi bola Malaysia la minat betol tengok safee tu pakai '..Hadey! Tak boleh belah aku..
Ape lupe ke? kalau takde ashari..muslim..kunalan..sabree mat abu dengan idlan talaha..tak senang nye nak mendapat gol si safee tu cik kak oii...memang la safee dgn fahmi banyak berusaha..tapi kalau xde diaorg tak ke mencanak nak dapat gol..dan sepatutnye so call fan malaysian player ni pandang la gak diaorang..jangan pandang takde mata..Tapi biasalah manusia..dah menang baru kecoh..

1 comment:

Mike Thomson said...

Wow, smart ah jersi jersi malaysia tahun ni.. nak kena grab cepat nih!