Wednesday, March 24, 2010

Window..

Hahahaha..plik ngape window??

Coz malam semalam aku follow la member2 aku turun town jap..pi cekout barang and die lak nak beli sumthing kat berjaya..(aku pon yezz walau duit xdak T.T..)

Aku bawak la die pi romp dgn matsuda...leh plak die minat baju kat matsuda..dan aku dgn jeles je tgk die beli kemeja 2 lai dgn slack kat situ..nak2 sale lak kat situ..(sbb pe aku jeles??sbb majoriti baju kemeja die saiz x seswai!!gaaah!)

Walau aku minat tgk jaket die so haruslah aku menengok dgn jelesnye...
Tapi takpe aku ajak die pi zone 5 lak...tgk skate stuff sane...dan skali lagie aku jeles...sale jugak...(duit x dak nieyh) so panas la ati aku tgk sale2 tersebut..

Aku tanye la die ngape nak komen aku psl pilih baju??die ckp aku cerewet walau aku nampak selebet...cess! xpelah janji die blanje kitaorg makan..

No comments: