Tuesday, March 23, 2010

Semalam....

Semalam..pas balik dari keje..trus je campak barang2 kat atas meja...aku baring jap atas tempat beradu aku...
Gulen2 la jap...sambil duk dengar radio...pastu aku pon siap2 nak pi men skate...
time nak kuar tu trus capai kasut,aku terperasan something atas meja aku....gambar sumbody...

.......

So seblom kuar pi sk8park aku terus je capai capai gamba tu dan tetibe ati ni cam saket,sedeyh, senang cakap bercampor2...last2 aku pi kat jambatan dekat dgn umah aku...aku baling je gambar tu ke bawah...dan sekali lagi hati aku ni rasa bercampur gaul...

aku sayang kat die lagi ke??aku rasa tak kot...sbb kalau lah..die call aku tetibe dan cakap nak baik balik pon aku xnak...

maybe memori tu yg buat aku rasa camni...so lantaklah...janji gaji kuar aku nak shuping!!

No comments: